Alla inlägg under juni 2011

Av Kristin Björkholtz - 14 juni 2011 12:21

Tänk vad tyst det kan bli i ett hus när "hör och häpna" båda barnen sover samtidigt. Egentligen skulle jag passa på att städa, för det skulle behövas. Inte konstigt när vi springer ut och in och drar in både grus och gräs. Fast med grus och gräs på golvet kan bara betyda en sak å det är att det är sommar och med bra väder, så jag får helt enkelt inte klaga.

Men jag väljer ändå inte att ta en sväng med herr Elektrolux stället att ta det lite lugnt och blogga en sväng.

Av Kristin Björkholtz - 7 juni 2011 14:43

Nu har jag och Sara vartit iväg och shoppatloss i Charlottenberg, det var helt underbart! Men när jag kommer hem och tittar på alla kassarna undrar jag på vad jag köpt egentligen och om jag verkligen behöver allt. Det jag engentligen behövde var trosor och en snygg topp till studenten men tror ni jag fick med mig det? Å nej da. Jag hittade som vanligt inget till mig själv. Det får helt enkelt bli en runda i Arvika i morgon.


Att åka på shoppingtur är inte bra att handla det är också ett sätt att få ny energi och att få prata lite skit en stund. Å det lyckades vi verkligen med!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards