Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Sovande barn

Av Kristin Björkholtz - 14 juni 2011 12:21

Tänk vad tyst det kan bli i ett hus när "hör och häpna" båda barnen sover samtidigt. Egentligen skulle jag passa på att städa, för det skulle behövas. Inte konstigt när vi springer ut och in och drar in både grus och gräs. Fast med grus och gräs på golvet kan bara betyda en sak å det är att det är sommar och med bra väder, så jag får helt enkelt inte klaga.

Men jag väljer ändå inte att ta en sväng med herr Elektrolux stället att ta det lite lugnt och blogga en sväng.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Björkholtz - 26 april 2015 17:42

En fantastisk god och lätt gjord kaka. Kan verkligen rekomendera.  Det är dock inte mitt recept. Om ni vill ha en beskrivning med bilder gå in på http://tidningenhembakat.se/bloggar/lindas-bakskola/krispig-mjolkchokladkladdkaka/ Ca 12 bitar 125...

Av Kristin Björkholtz - 5 april 2015 07:27

Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt.  Såg att det var 3 år sedan jag skrev och jag var fortfarande mammaledig. Nu har jag börjat jobba för fullt och det är fantastiskt kul. Detta året har jag en åk 2. Dom är helt underbara!!!!!!   Komm...

Av Kristin Björkholtz - 11 maj 2012 22:14

Oj, oj, oj Nu var dä jätte längsedan som jag "skrev av mig". Men jag antar att jag haft fullt upp så att jag inte har haft tid att skriva. Eller så har jag kommit i från dä lite. Men nu känner jag att det börja hända saker i mitt liv. Att få barn ä...

Av Kristin Björkholtz - 10 augusti 2011 18:25

I dag var det riktig höst i luften. Fick leta fram rengkläder till både mig och Elin när vi skulle till "skolan" idag. Men när man är riktigt kläd är det faktiskt inte så illa. Efter att ha släppt iväg Mikael på en fiske tur med grabbarna tog jag och...

Av Kristin Björkholtz - 5 augusti 2011 20:33

Å va dä är skönt att sitta inne och titta ut på regnet som bara öser ner. Och känner mig lycklig över att inte behöva vara på Hamnfesten i blötan. Det är alldeles för härligt i soffan med en chipspåse, tyvärr är "bubbeldrickan" slut men dä går att rå...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards